Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 08-09-2022

„Załatw to po sąsiedzku!” nowa kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

Główne hasło kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta. Ponad 300 Banków Spółdzielczych z Grupy BPS działa zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku”.

 

W reklamie wizerunkowej pojawiają się wyniki badań społecznych opisujące polskie rozumienie dobrych relacji sąsiedzkich. Okazuje się, że 54 proc. z nas zostawiłoby sąsiadowi pod opieką swoje dziecko, 52 proc. – mieszkanie, a 65 proc. – ukochanego zwierzaka (źródło: badania relacji sąsiedzkich przeprowadzone przez Morizon.pl).

– Stąd prosty wniosek i rada od naszego ambasadora marki Tomasza Jakubiaka: pieniądze też warto trzymać po sąsiedzku, czyli na lokacie lub koncie oszczędnościowym w jednym z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Analogicznie, kiedy potrzebujemy gotówki, warto zwrócić się właśnie do Banków Spółdzielczych. W reklamie tę bliskość symbolizują drzwi – Tomasz Jakubiak wprost ze swojego mieszkania przechodzi do oddziału banku. A tam, może się poczuć bezpiecznie i swobodnie, wiedząc, że pracownik banku rozumie lokalne uwarunkowania, bo też tu mieszka – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS, zrzeszającym Banki Spółdzielcze.

Tegoroczna kampania Banków z Grupy BPS to nie tylko nowi bohaterowie i hasło. Odnowiona została linia wizualna. Zastosowana wyrazista, pozytywna kolorystyka ma z jednej strony wyróżnić się w szumie reklamowym, z drugiej jest spójna z całym przekazem. Podkreśla przyjazny i otwarty na współczesność charakter bankowości spółdzielczej.

– Cel komunikacyjny to pokazanie, że Banki Spółdzielcze zaspokajają potrzeby i oczekiwania szerokiej grupy klientów. Również młodszego pokolenia. Może mieszkasz w małej miejscowości, albo na obrzeżach aglomeracji, a może jesteś z dużego miasta – sprawdź bank po sąsiedzku. Tak można streścić nasz przekaz – dodaje Robert Szymański.

Kampania reklamowa realizowana jest w Internecie: w portalach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych, a także w portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych. Reklamom wideo towarzyszyć będzie kampania banerowa z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Kampania jest dostosowana do odbioru na tradycyjnych komputerach, tabletach i smartfonach (odpowiednio dobrane formaty pozwolą na optymalną prezentację).

Obok reklam wizerunkowych w kampanii stosowane będą także spoty produktowe promujące kredyty gotówkowe oraz konta i korzystanie z kart płatniczych. Sprzedaż tych produktów wspierana będzie Loterią oraz promocją cash back. Działania promocyjne Grupy BPS mają też wymiar lokalny i obejmą materiały POS w placówkach, wyklejanie witryn (ponad 750 lokalizacji w 600 miastach) oraz reklamy mobilne pokazujące adres najbliższej placówki Banku Spółdzielczego z Grupy BPS.

Więcej informacji na stronie www.mojbank.pl/zalatw-to-po-sasiedzku

lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR