Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Subskrypcja

Sonda

Kariera

 

Jako polski Bank kierujemy się potrzebami naszych Klientów, zapewniając im unikalną jakość produktów i usług o międzynarodowym zasięgu. Respektujemy przy tym najwyższe standardy etyczne oraz wykazujemy mocno zakorzenioną odpowiedzialność społeczną. Co więcej, cieszymy się bardzo dobrą reputacją na polskim rynku finansowym. Realizując strategię wzrostu konkurencyjności Banku Spółdzielczego w Piasecznie, potrzebujemy ludzi odpowiedzialnych, doświadczonych, zaangażowanych, troszczących się o wizerunek Banku, dbających o wysoką jakość produktów i usług.   

 

 

Jeśli utożsamiasz się z naszą filozofią działania i chciałbyś rozwijać swoją karierę w Banku Spółdzielczym w Piasecznie, zwróć na siebie uwagę, przesyłając swoją aplikację na adres:  

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami. Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.  

 

Aktualne oferty pracy:

Obsługa klienta – miejsce pracy - Piaseczno

 

Obsługa klienta – miejsce pracy - Piaseczno

 

Podstawowe zadania:

  • pozyskiwanie i obsługa Klientów, w szczególności podmiotów gospodarczych
  • budowanie i rozwijanie relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów
  • sporządzanie dokumentacji

 

Wymagane:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)
  • znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie przy sprzedaży produktów bankowych
  • podstawowa wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw
  • doświadczenie zawodowe w obszarze analizy kredytowej przedsiębiorstw w instytucjach bankowych
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • nastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatów

 

Oferujemy:

  • pracę w Banku z polskim kapitałem
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego 

 

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV na adres: .

 

Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Bank zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Obsługa klienta – miejsce pracy - Konstancin-J.

 

 

Obsługa klienta – miejsce pracy - Konstancin-Jeziorna

 

Podstawowe zadania:

  • pozyskiwanie i obsługa Klientów, w szczególności podmiotów gospodarczych
  • budowanie i rozwijanie relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów
  • sporządzanie dokumentacji

 

Wymagane:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)
  • znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie przy sprzedaży produktów bankowych
  • podstawowa wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw
  • doświadczenie zawodowe w obszarze analizy kredytowej przedsiębiorstw w instytucjach bankowych
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • nastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatów

 

Oferujemy:

  • pracę w Banku z polskim kapitałem
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego 

 

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV na adres: .

 

Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Bank zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Obsługa klienta – miejsce pracy - Warszawa (Ursus)

 

 

Obsługa klienta – miejsce pracy - Warszawa (Ursus)

 

Podstawowe zadania:

  • pozyskiwanie i obsługa Klientów, w szczególności podmiotów gospodarczych
  • budowanie i rozwijanie relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Klientów
  • sporządzanie dokumentacji

 

Wymagane:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)
  • znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie przy sprzedaży produktów bankowych
  • podstawowa wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw
  • doświadczenie zawodowe w obszarze analizy kredytowej przedsiębiorstw w instytucjach bankowych
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • nastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatów

 

Oferujemy:

  • pracę w Banku z polskim kapitałem
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego 

 

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV na adres: .

 

Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Bank zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Specjalista ds. monitoringu ekspozycji kredytowych

 

Specjalista ds. monitoringu ekspozycji kredytowych podmiotów gospodarczych – miejsce pracy – Piaseczno lub Magnuszew

 

Podstawowe zadania:

  • monitoring ekspozycji kredytowych, terminowość spłat klientów – podejmowanie działań prewencyjnych i upominawczych,
  • bieżący kontakt z klientem,
  • okresowy monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej Klienta,
  • analiza wiarygodności Klienta,
  • okresowy monitoring i ocena przyjętych zabezpieczeń,
  • zgłaszanie i raportowanie przełożonemu ryzyk i bezskuteczności podejmowanych działań zmierzających do odzyskania zaległości u klienta.

 

Wymagane:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub prawne)
  • znajomość podstaw rachunkowości
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

dodatkowym atutem jest posiadanie wiedzy w zakresie:

  • przeprowadzania analiz finansowej podmiotów gospodarczych
  • zdolność do analitycznej oceny ryzyka kredytowego kredytobiorcy
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w bankowości w obszarze analizy kredytowej przedsiębiorstw w instytucjach bankowych

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym zespole specjalistów,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w Banku z polskim kapitałem

 

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@psbank.pl.

 

Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.

 

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Bank zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Stanowisko: analityk ryzyka kredytowego

Stanowisko: analityk ryzyka kredytowego - miejsce pracy - Piaseczno

 

Podstawowe zadania:

  • analiza kredytowa podmiotów gospodarczych, rolników, osób fizycznych, w tym:

ocena merytoryczna i formalnoprawna dokumentacji kredytowej

ocena wiarygodności kredytowej

ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej

ocena zdolności kredytowej

ocena biznesplanu/projektów inwestycyjnych/przedsięwzięć deweloperskich

·         ocena prawnych form zabezpieczeń wnioskowanych transakcji kredytowych

·         przygotowywanie dokumentacji kredytowej w tym umów kredytowych i umów zabezpieczeń

Wymagane:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub prawne)
  • znajomość podstaw rachunkowości
  • zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

dodatkowym atutem jest posiadanie wiedzy w zakresie:

  • przeprowadzania analizy finansowej podmiotów gospodarczych
  • zdolność do analitycznej oceny ryzyka kredytowego kredytobiorcy
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w bankowości w obszarze analizy kredytowej przedsiębiorstw w instytucjach bankowych

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym zespole specjalistów
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w Banku z polskim kapitałem

 

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@psbank.pl.

 

Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Piasecznie., tj. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922) z uwzględnieniem art. 23 ust. 2 cytowanego aktu prawnego, tj. możliwością przetwarzania danych osobowych w przyszłości, jeżeli nie zmienia się cel przetwarzania, nie dłużej jednak niż 1 rok od daty złożenia aplikacji obejmującej niniejsze oświadczenie.

 

 

Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Bank zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

 

Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. ► Kod SWIFT: POLUPLPR