Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Google Pay

 

 

Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank oraz Banki Spółdzielcze z Grupy BPS udostępnili aplikację Google Pay. Z rozwiązania mogą skorzystać posiadacze kart debetowych i kredytowych Visa wydanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS.

 

Aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z systemem operacyjnym Android (w wersji min. 4.4) w sklepach, a także w wybranych aplikacjach mobilnych. Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Google Pay akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą. Aby zapłacić kartą Visa przy użyciu aplikacji Google Pay, wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala. Posiadacz karty w każdym momencie może zobaczyć historię swoich płatności w aplikacji. Aplikacja Google Pay nie przekazuje sprzedawcom prawdziwych danych karty, a tylko wirtualny numer, którego nie można wykorzystać poza aplikacją. Do aplikacji Google Pay można dodać wiele kart PS Banku i podczas płatności korzystać z dowolnej z nich.

Pobierz aplikację Google Pay

 
Płać telefonem jak kartą
Jak korzystać z Google Pay?
Bezpieczeństwo
Warto wiedzieć

 

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane poprzez technologie VAN co umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

Miejsca te poznasz po jednym z symboli przy kasie

Pobierz aplikację Google Pay

 

 

 

 

Pobierz aplikację Google Pay

 


Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

 

Czym jest Google Pay?

Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

  • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
  • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
  • Kupować usługi i produkty Google.
  • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


Jak zacząć korzystać z Google Pay?

Zaloguj się na pay.google.com, aby zacząć korzystać z Google Pay na komputerze. Możesz też pobrać aplikację.

Aby korzystać z Google Pay, potrzebujesz:

  • posiadać konto Gmail i zaakceptować warunki korzystania z niego,
  • posiadać urządzenie mobilne (smartfon, tablet) z technologią NFC,
  • system Android w wersji 4.4 lub nowszej (w trakcie dodawania karty aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NF, w menu "Dotknij i zapłać" na Google Pay),
  • posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową),
  • na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Banku lub aplikację Google Pay.

 


Jak wysłać pieniądze za pomocą Google Pay? 

Jeśli już wcześniej zdarzyło Ci się korzystać ze strony pay.google.com, możesz zauważyć, że jej wygląd się zmienił. Aby przesłać pieniądze, po lewej stronie kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.


Czy znowu muszę dodawać formy płatności?

Nie. Wszystkie karty kredytowe, debetowe, konta bankowe i inne formy płatności dodane przez Ciebie do Google Pay lub Google Pay Send automatycznie pojawią się w Google Pay. Jeśli forma płatności posłużyła Ci do zakupu produktu lub usługi Google (np. aplikacji czy filmu w Google Play lub dodatkowego miejsca na Dysku Google), zobaczysz ją w Google Pay.

Tutaj dowiesz się, jak dodać nową kartę do Google Pay.


Jak to wpłynie na bezpieczeństwo moich płatności?

Zmiana aplikacji nie wpłynie na środki bezpieczeństwa chroniące Twoje dane. O bezpieczeństwie korzystania z Google Pay przeczytasz tutaj.


Czy mogę zobaczyć moje wcześniejsze transakcje dokonane przy użyciu usług płatniczych Google?

Większość informacji o transakcjach z użyciem Google Pay znajdziesz na stronie pay.google.com. Płatności dokonane w sklepach znajdziesz w aplikacji.


Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

  • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play lub subskrypcję YouTube Premium),
  • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

 

  • Limit transakcji zbliżeniowych - Obowiązujący w Polsce limit dla transakcji zbliżeniowych bez podawania PIN wynosi 100,00 zł, przy czym ze względów bezpieczeństwa dla losowo wybranych transakcji lub gdy łączna kwota transakcji zbliżeniowych od ostatniego silnego uwierzytelnienia przekroczy 200,00 zł, będzie wymagane podanie kodu PIN. Niezależnie od wysokości kwoty transakcji zbliżeniowej może zaistnieć konieczność zrealizowania tej transakcji jako typowej transakcji bezgotówkowej, w tym transgranicznej transakcji płatniczej przy użyciu karty płatniczej do płatności bezgotówkowych dokonywanej w terminalu POS mimo, iż zostały spełnione wszelkie warunki do zrealizowania transakcji zbliżeniowej.
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR