Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 26-02-2013

Ponad połowa Klientów banków spółdzielczych poleciłaby je znajomym...

 

Przyjazny, stabilny, uczciwy - to określenia ze ścisłej czołówki skojarzeń z terminem "bank spółdzielczy". Aż 53% klientów poleci go swoim znajomym. 

 

Badanie przeprowadzono w styczniu. Wzięli w nim udział losowo wybrani mieszkańcy Polski w wieku 15-65 lat, korzystający z usług bankowych. Banki Spółdzielcze okazały się dobrze znane. Spontanicznie wymieniło je 21,2% respondentów. Marka BANK SPÓŁDZIELCZY ma wartość. Bankowości spółdzielczej przypisywane są takie cechy, jak: polskość (85,5%), długa tradycja (68,1%), dla każdego (67,9%), przyjazna (67,2%), budząca sympatię (62,5%), uczciwa (61,5%), godna zaufania (61,3%), stabilna (54,8%), profesjonalna (56,3%). Bank spółdzielczy był zdecydowanie najczęściej wymieniany przez mieszkańców mniejszych miejscowości (55%). Spośród mieszkańców dużego miasta rozpoznawalność banku spółdzielczego wykazało jedynie 3% respondentów. Bank spółdzielczy budzi u swych klientów skojarzenia pozytywne (73,2%) i neutralne (26,8%). 12% klientów banków w Polsce to klienci banków spółdzielczych. Posiadacze produktów bankowych spontanicznie wymieniają bank spółdzielczy na 7. miejscu. 

 

Badanie potwierdza duży potencjał bankowości spółdzielczej. Polacy znają, dobrze kojarzą, ale nie potrafią podać definicji - czym banki spółdzielcze różnią się od bankowości komercyjnej. - A różnic jest wiele. Mają 100% polski kapitał, pieniądze Polaków zostają więc "w domu". Wsparcia finansowego udziela człowiek - nie systemy. Prezes i pracownicy banku spółdzielczego są sąsiadami, znają swych klientów, wiedzą o nich więcej, niż wynika z dokumentacji bankowej. Proces decyzyjny jest szybki, mniej skomplikowany, a usługi dobrane pod indywidualne potrzeby. No i liczy się różnorodność. Tyle, ile banków, tyle lokalnych strategii funkcjonowania. Chcemy o tym wszystkim powiedzieć zwłaszcza mieszkańcom dużych miast. Kto z nas wie, że np. w aglomeracji warszawskiej jest 20 banków spółdzielczych i ponad 140 ich placówek - podkreśla Urszula Rożalska, Dyrektor Komunikacji w Grupie BPS.

 

 
Źródło: Grupa BPS

 

lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR