Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 16-01-2015

NAJBLIŻEJ LUDZI - nowa kampania Grupy BPS

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Wykorzystuje znany już ZIELONY FOTEL – symbol VIP’owskiej obsługi klienta w Bankach Spółdzielczych. Kampania, w której wystąpił on jako główny bohater po raz pierwszy, zdobyła popularność już w 2013 roku. Rozpoznawalność zadeklarowało w Warszawie wówczas aż 18 proc. mieszkańców.

 

 

Działania w kampanii dobrano tak, aby toczyły się bezpośrednio na obszarach funkcjonowania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, stąd zdecydowano się na reklamę w pociągach PKP – plakaty oraz bilety, komunikacji miejskiej w miastach całej Polski oraz kinach studyjnych. Wykorzystują jednak także, tradycyjnie jak każdego roku, media ogólnopolskie. Reklama emitowana będzie w telewizji ogólnopolskiej,m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w telewizjach regionalnych. Przekaz wesprą też działania w Internecie – media społecznościowe, kampania banerowa oraz portal najblizejludzi.pl, wizytówka Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w sieci. 
 

W lutym br. rozpocznie się emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich w stacjach telewizji ogólnopolskiej oraz w 12 stacjach regionalnych. Prezentowany będzie spot pt. "W Bankach Spółdzielczych każdy jest #jakVIP" pokazujący różne sytuacje, gdy młodzi ludzie napotykają na swojej drodze zielony fotel, symbolizujący indywidualne podejście do klienta w Bankach Spółdzielczych. Reklama jest już znana części odbiorców - emitowana była w 2013 roku w warszawskich kinach.
 




Wizytówką Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w Internecie jest fanpejdż NAJBLIŻEJ LUDZI na Facebooku oraz portal najblizejludzi.pl, który w młodzieżowy i nowatorski sposób zapoznaje z ich charakterem, wartościami i specyfiką działalności. Zawiera wyszukiwarkę wszystkich Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. W Internecie od początku stycznia trwa także kampania banerowa, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności Banków Spółdzielczych w sieci.
 

Kampania kontynuuje dotychczasowe działania reklamowe, aby wzmocnić i utrwalić ich przekaz.
 
 
Źródło: Bank BPS S.A.
lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR