Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Subskrypcja

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 18-09-2017

Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

 

18 września rozpocznie się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, w której pokazane zostaną wartości bankowości spółdzielczej pod wspólnym logiem Grupy. Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.


W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

 

 

Kluczowym elementem spajającym kampanię jest animacja pełniąca funkcję spotu wizerunkowego Grupy BPS. Jej powstawanie poprzedził proces kreatywny, podczas którego wyłoniły się najważniejsze elementy, będące wartościami Grupy BPS: bezpieczeństwo, tradycja, zaufanie i nowoczesność oraz sposób ich prezentacji jako równania matematycznego. Określenie wartości i sposobu prezentacji było pierwszym etapem powstania spotu. Na podstawie wartości rozpoczęliśmy kolejny etap tworzenia spotu – scenariusz. Już w trakcie spotkań kreatywnych pojawiła się koncepcja przedstawienia wartości Banków Spółdzielczych na wizualizacji linii czasu. Koncepcja ta ewoluowała, zamieniając linię czasu w drogę, którą widz pokonuje razem z narratorem. Podczas tej podróży spotykamy sytuacje i elementy reprezentujące określone na początkowym etapie wartości Banków Spółdzielczych. W tym momencie zrodziła się koncepcja spotu, która w swej istocie po niewielkich modyfikacjach jest tym, co widzimy w finalnej wersji spotu.

 

***
Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. to największe zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Tworzą je 352 Banki Spółdzielcze, to jest 64% wszystkich Banków Spółdzielczych działających w kraju. Banki Spółdzielcze z Grupy BPS posiadają 2 500 placówek i blisko 2 500 bankomatów. Obsługują klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednostki samorządu terytorialnego. Oferują produkty i usługi finansowe dostosowane do potrzeb lokalnych społeczności, w których działają. Więcej na grupabps.pj i najblzejludzi.pl 
 
#bankspoldzielczy #bsnet #najblizejludzi #BPS

 

lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. ► Kod SWIFT: POLUPLPR