Kontakt

Masz pytanie?

Wyślij zgloszenie, oddzwonimy.

*
*
*
*
*
*

Zgoda na wykorzystanie danych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)

Wysyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną

Wyrażam również zgodę na wysyłanie na podany przeze mnie adres e-mail lub przekazywanie za pośrednictwem telefonu informacji handlowych, dotyczących nowych produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank (zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).

*

Pola wymagane

 ZASTRZEGANIE KART: 0 801 321 456, +48 86 215 50 50 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy)

 

Sonda

Wydarzenia

Data dodania: 21-10-2019

Grupa BPS i SGB ruszają ze wspólną kampanią reklamową


Dzisiaj rusza pierwsza od wielu lat wspólna dla obu Zrzeszeń telewizyjna kampania reklamowa promująca usługi mobilne bankowości spółdzielczej. Przygotowały ją i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Grupa BPS i Spółdzielcza Grupa Bankowa.  


30-i 15-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w kanałach tematycznych tych stacji, a także na platformach VOD oraz w Internecie. Zobacz spot reklamowy:

Zdaniem Artura Adamczyka, Prezesa Zarządu Banku BPS SA, kampania promująca nowe formy usług mobilnych to element długoterminowej strategii integrującej środowisko bankowości spółdzielczej i współpracy w zakresie wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań:

 

– Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mają w swojej ofercie wszystko to, czego oczekują nasi klienci. Dobrą ofertę produktową oraz nowoczesne, łatwe w użyciu i bezpieczne sposoby korzystania z usług bankowych, także z użyciem smartfona. Stąd hasło wspólnej kampanii „Mamy tu wszystko”. Ponad rok temu Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wdrożyły usługę płatności mobilnych Google Pay. Wiele z nich posiada też aplikację Planet Mobile, która umożliwia łatwe zarządzanie kartami płatniczymi przy użyciu smartfona oraz wspiera Google Pay. Pracujemy nad kolejnymi ułatwieniami tak, aby nasi klienci mogli korzystać ze wszystkich nowoczesnych aplikacji umożliwiających mobilne płatności. Rozpoczynająca się kampania reklamowa promująca płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych obu Zrzeszeń, to przykład dobrej współpracy między Zrzeszeniami pokazującej Banki Spółdzielcze jako nowoczesne instytucje finansowe z pełną ofertą usług - mówi Artur Adamczyk.

– „Mobilne przyspieszenie” w Bankach Spółdzielczych SGB wchodzi w kolejną fazę – tak prezentuje założenia kampanii Prezes Zarządu SGB-Banku SA, Mirosław Skiba. – Chcemy jak najszerzej upowszechniać wiedzę o tym, że bankowość spółdzielcza zmienia się niemal na naszych oczach. Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do elity banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności. Intensywnie przygotowujemy bardzo funkcjonalną i nowatorską własną aplikację płatniczą. Nie byłoby tego progresu, gdyby nie olbrzymia aktywność wszystkich pracowników SGB-Banku i wszystkich Banków Spółdzielczych naszego Zrzeszenia. Sama kampania reklamowa to z kolei efekt modelowej współpracy obu zrzeszeń, mającej na celu wypromowanie lokalnych banków spółdzielczych, jako nowoczesnych i dbających o komfort klienta instytucji finansowych.

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano 6 aktorów, 50 statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym…

Za kreację kampanii i koordynację prac odpowiada agencja IQ Marketing. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Oversee. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Effective Media. Kampania reklamowa startuje w telewizji 21 października i potrwa do 17 listopada.  Równolegle Grupa BPS prowadzić będzie kampanię w Programie I Polskiego Radia i w Radio ZET.

Ponadto Banki Spółdzielcze z Grupy BPS będą promowane w ramach kampanii skierowanej do klientów biznesowych z hasłem "Współtworzymy sukcesy polskich firm" oraz do klientów indywidualnych z hasłem "Tradycyjnie jesteśmy dla Ciebie". Kampania będzie widoczna w placówkach Banków Spółdzielczych, na ekranach LCD w pociągach PKP oraz w Internecie.  

Źródło: mamytuwszystko.pl

 

lista aktualności
Serwis https://www.psbank.pl/ używa plików cookie. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.
© 2009. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Banku Spółdzielczego w Piasecznie – PS Bank.
Projekt i realizacja: Ideo      Powered by : CMSEdito
Bank Spółdzielczy w Piasecznie - PS Bank z siedzibą w Piasecznie, ul. Kościuszki 23, 05-500 Piaseczno, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000057537, NIP: 123-00-04-918. Kod SWIFT: POLUPLPR