Celem zapewnienia wyższej jakości obsługi klientów z dniem 1 lutego 2011 roku Bank BPS uruchomił 24 godzinną infolinię, pracującą przez 7 dni w tygodniu. Całodobowa infolinia Banku BPS jest dostępna również dla klientów Banku Spółdzielczego w Piasecznie.
Pracownicy infolinii udzielają informacji o kartach płatniczych wydanych klientom zrzeszonych Banków Spółdzielczych. Jednocześnie informujemy, iż pracownicy infolinii na obecną chwilę nie przyjmują telefonicznych ani emailowych dyspozycji Klientów, w szczególności odblokowania kart płatniczych, co jest spowodowane brakiem możliwości potwierdzenia tożsamości Klientów. Tego rodzaju dyspozycje na dotychczasowych warunkach muszą być składane przez Klientów w placówkach bankowych (mapa placówek BS Piaseczno).
Infolinia realizuje również zastrzeżenia kart w trybie całodobowym pod numerami telefonów: